Naše služby

Interim management & Outsourcing
Zjistit víceMám zájem

UDĚLEJTE PRVNÍ KROK

POZNÁVACÍ SCHŮZKA

Prodloužená ruka-Bravo Consulting-2

CESTOU NECESTOU

Jděte dopředu bez obav

V situacích, kdy ve vaší firmě nemáte dostatečné kapacity či zkušenosti, můžeme být vaší prodlouženou rukou, na kterou je spolehnutí. Po předchozí domluvě vysíláme do vaší firmy našeho zkušeného experta či manažera na krátkodobou až střednědobou pracovní misi, která má konkrétní úkoly. Jedná se o takzvaného interim manažera, tedy přechodného či dočasného manažera a experta, který je aktivně (každodenně, nebo určitý počet dnů v týdnu či měsíci) přítomen ve vaší firmě nebo tam, kde ho potřebujete. Naši interim manažeři jsou řízeni přímo vámi, tedy majitelem nebo výkonným ředitelem příslušné firmy, a dle potřeby využívají také naši interní podporu.

Jsou však i jiné situace, které dokážeme řešit. Například když majitel firmy chce vystoupit z každodenního řízení firmy a plánuje se stát více majitelem („akcionářem“), než výkonným ředitelem („operativním šéfem“). Důvodem může být vyšší věk majitele firmy, případně uvědomění, že život není jen firma a podnikání. V těchto situacích pomáháme majitelům firem se na tuto změnu dobře připravit, připravit na tuto změnu i firmu, a poté nalézt správného výkonného ředitele (CEO) firmy, který převezme konkrétní kompetence a odpovědnosti a bude firmu řídit. Majitel firmy se pak postupně přesouvá do role vrchního poradce, nejvyššího stratéga, zkrátka člověka, se kterým jsou konzultovány zásadní otázky, má v nich rozhodující slovo, ale nemusí řešit každodenní byznys a zabývat se operativními problémy.

PESTRÝ REPERTOÁR

Rozehrajte to s námi

Vy víte, co potřebujete a jak by se to mohlo uchopit, my máme zkušenosti jak to úspěšně vyřešit. Nejsme supermani, nejsme tedy experti na všechno. Tyto věci umíme nejlépe:

  • Diagnostika firmy a byznysu
  • Příprava úspěšné firemní strategie
  • Příprava prodejního a marketingového plánu
  • Vybudování a řízení marketingového týmu
  • Vybudování a řízení prodejního týmu
  • Zajištění získávání nových zaměstnanců
  • Péče o stávající zaměstnance a jejich rozvoj
  • Psychoanalýza chování a komunikace lidí
  • Řízení interních a externích projektů
  • Zavedení procesního řízení a zefektivnění procesů
  • Finanční řízení a plánování
  • Identifikace a řízení změn, které posunou firmu na vyšší úroveň
  • Moderování interních nebo smíšených jednání a workshopů
  • Realizace marketingových aktivit na klíč
  • Identifikace a řízení momentů pravdy (firma versus zákazníci, firma versus zaměstnanci)
  • Průzkumy trhu, speciální marketingové či HR průzkumy
  • Inkognito průzkum, mystery shopping, testovací návštěvy či hovory
  • Krizový management
  • Virtuální asistentka
  • Tým pro speciální úkoly

 

Zaujaly vás naše služby? Pojďme se nezávazně potkat a prodiskutovat vaše cíle, potřeby a očekávání. Představíme vám, co umíme a jak to děláme. Identifikujeme možnosti vzájemné spolupráce a dohodneme se na dalších krocích.

Prodloužená ruka-Bravo Consulting-3

KONTAKTUJTE NÁS

Kancelář:
BRAVO CONSULTING, s.r.o.
DOBROVSKÉHO 422/3
682 01 VYŠKOV
(+420) 606 555 577
(+420) 606 151 551
INFO@BRAVOCONSULTING.CZ